מערכות סינון אוויר ואבק לסביבת עבודה בריאה יותר


להצעות מחיר ומידע נוסף
חייגו או מלאו את הטופס

מפעלים תעשייתיים חשופים לעתים קרובות למזהמים הנישאים באוויר, כגון אבק וחלקיקים, העלולים להשפיע לרעה על הציוד ועל בריאות העובדים. מערכות סינון אוויר ואבק ממלאות תפקיד חשוב מאין כמוהו בשמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה. מטרתן היא להסיר את החלקיקים הללו, לספוג אותם ובדרך זו, להשאיר את האוויר ראוי לנשימה.

 

מדוע מפעלים בתעשייה חייבים לשלב מערכות סינון אוויר ואבק?

כאמור, מערכות סינון אוויר כשמן כן הן, מסננות את האוויר על מנת לנקות ולטהר אותו. כך, אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש להן כמה יתרונות משמעותיים עבור המפעלים שיבחרו לאמץ אותם:

  • איכות אוויר משופרת – מערכות סינון נאותות עוזרות לשמור על אוויר נקי במקום העבודה, מפחיתות את הסיכונים הבריאותיים לעובדים ותורמות לסביבת עבודה נעימה יותר.
  • בטיחות משופרת לעובדים – ואם כבר בעובדים עסקינן; על ידי הסרת חלקיקים מזיקים, כגון אבק ואדים, מהאוויר, מערכות הסינון מגנות על העובדים מבעיות נשימה ובעיות בריאותיות אחרות.
  • הארכת חיי הציוד – אבק וחלקיקים אחרים עלולים להצטבר על ובתוך המכונות ולגרום לבלאי, המצריך תיקונים תכופים ויקרים. מערכות הסינון המסירות גורמים מזיקים אלו, תורמות גם לשמירה על הציוד.
  • הפחתת עלויות התחזוקה – עם פחות חלקיקים באוויר, יש פחות צורך בניקוי ותחזוקה, מה שחוסך זמן וכסף על תיקונים, שדרוגים והחלפות.
  • עמידה בתקנות איכות הסביבה – ענפים רבים כפופים לתקני איכות מחמירים. התקנת מערכות סינון מתאימות יסייעו למפעלים לעמוד בדרישות אלה ולהימנע מקנסות פוטנציאליים או בעיות משפטיות.

 

גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת מערכת סינון אוויר ואבק

יש לקחת בחשבון מספר גורמים בעת בחירת מערכת סינון אוויר ואבק למפעל תעשייתי:

  • סוג התהליך התעשייתי – תהליכים שונים מייצרים סוגים וכמויות שונות של חלקיקים, שעשויים לדרוש מערכות סינון ספציפיות. לכן, חשוב להכיר את התהליכים המתקיימים במפעל ולבחור את המערכת המדויקת להם.
  • סוגי החלקיקים הנוצרים – גודל וסוג החלקיקים יקבעו את מערכת הסינון המתאימה ביותר. ישנם חלקיקי עץ, חלקיקים כימיים ועוד, לכל אחד מהסוגים נדרשת מערכת אחרת לסינון.
  • גודל המפעל – את המערכת כדאי לבחור גם בהתאם לגודל המפעל. אם מדובר בסך הכל במפעל קטן יחסית, הרי שסביר שלא יהיה צורך במערכת גדולה מידי.
  • שיקולי תקציב – יש לשקול את עלות מערכת הסינון מול היתרונות שלה והחיסכון הפוטנציאלי בתחזוקה ובהחלפת ציוד. זאת, בהמשך ישיר להבנת גודל המערכת הנדרש.
  • יעילות אנרגטית – מערכות סינון אוויר מסוימות צורכות יותר אנרגיה מאחרות, לכן חשוב לקחת בחשבון את עלויות האנרגיה לטווח הארוך.

 

קחו את כל הקריטריונים בחשבון

מערכות סינון אוויר במפעלים הן הרבה יותר מעוד מערכות הפועלות במקום. הן אמצעי חשוב מאין כמוהו השומר על בריאות העובדים ומגן על המכשור, כך שיש להן משמעות אדירה ליצירת סביבת עבודה טובה, בריאה ומתחשבת. אם גם אתם מחפשים לשדרג את סביבת העבודה שלכם ולהראות לעובדים עד כמה אתם חושבים עליהם ועל בריאותם, זה הזמן להצטייד במערכת חדשה.

המרכז לקנייה ומחזור ברזל ואלומיניום

מחפשים קונה ברזל ואלומיניום? קניית אלומיניום עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו