הלוואה לרכב – מה הן האופציות שעומדות לרשותנו?


להצעות מחיר ומידע נוסף
חייגו או מלאו את הטופס

החלטתם לרכוש רכב חדש? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לבדוק כיצד תשלמו עליו מבלי שזה יפגע באופן משמעותי ביכולות הכלכליות שלכם.

אתם יכולים לעבוד ולחסוך במשך מספר שנים לרכישת רכב חדש ואתם יכולים לרכוש רכב באמצעות הלוואה ומימון של גורם חיצוני, אשר יאפשר לכם ליהנות מתנאים אטרקטיביים לרכישת רכב חדש. אופציה זו הרבה יותר משתלמת, הן בגלל התנאים המוצעים לכם והן בגלל העובדה שזה חוסך מכם את הצורך לבצע הוצאה אחת משמעותית, שיכולה להשפיע באופן ניכר על חשבון ההוצאות שלכם.

הלוואה לרכב היא אחת ההלוואות הפופולאריות ביותר כיום. מאחר ואנשים רבים בוחרים לרכוש ולהחליף רכבים כל שנתיים-שלוש, הרי שחברות שונות מציעות מימון בתנאים משתלמים. לדוגמא, מימון חלקי עם פריסה ארוכת טווח הנמשכת מספר שנים וכן אפשר לקבל מימון מלא עם אופציות שונות.

כשניגשים לרכוש רכב חדש מסוכנות, לומדים מה הסכום אותו דורשת החברה, ואז אפשר לבחון אילו הצעות מימון אפשר לקבל עבור הרכב. לפי היכולות הכלכליות העומדות לרשותנו נוכל להחליט מה ההצעה הכי משתלמת. עלינו לקחת בחשבון, כל עוד אנחנו נמצאים בתוכנית תשלומים, אזי שהרכב משועבד לחברה. ברגע שאנחנו מסיימים את התוכנית, אז הרכב עובר לבעלותנו המלאה ואז אנחנו יכולים למכור אותו ולרכוש רכב חלופי.

אופציות עבור הלוואות לרכב

האופציה הבסיסית ביותר היא הלוואה לרכב פלוס הון עצמי. נניח מצאנו רכב בשווי 100 אלף שקל. אזי שאנחנו יכולים לקבל הלוואה על מנת שנוכל לרכוש אותו פלוס הון עצמי שעומד לרשותנו. ככל שההון שלנו יהיה גדול יותר, כך גובה ההלוואה יהיה קטן יותר. אם נשתמש באופציה של פריסה רחבה, לאורך 3-4 שנים, תלוי כמובן בתנאים של התוכנית, הרי שההתחייבות החודשית שלנו תהיה נמוכה ובהתאם גם השפעת הריבית על ההלוואה.

לעומת זאת, אם עומד לרשותנו הון עצמי נמוך, אזי שההלוואה תהווה את מרבית הסכום הרכישה, מה שידרוש מאיתנו לבנות תוכנית שתאפשר לנו לעמוד בהחזר תשלומים גבוה יותר עם השפעה משמעותית יותר של הריבית.

אופציה אחרת שאנחנו יכולים להיעזר בה, מימון מלא לרכישה באמצעות תשלומים פלוס הלוואת בלון. אנחנו מחזירים מדי חודש תשלום בסכום מסוים לרכישת הרכב פלוס הריביות, כשבשלב הסופי אנחנו משלמים את הקרן של הלוואת הבלון. במקרה כזה, עלינו להיערך הן להחזרים החודשים והן להחזר עתידי של סכום משמעותי שמהווה חלק ניכר מעלות הרכב.

למי אנחנו יכולים לפנות עבור הלוואה לרכב?

על מנת שנוכל לקבל הלוואה לרכב, אנחנו יכולים לפנות אל גורם חוץ בנקאי אשר יספק לנו אופציות להלוואה בתנאים משתלמים. אנחנו צריכים לבחון מה הסכום אותו אנחנו יכולים לקבל, באילו תנאי  החזר ומה הריבית שהחברה גובה. היתרון בהלוואות דרך גורם בנקאי, המימון נעשה מיד, בתנאים משתלמים וללא בירוקרטיה מסובכת.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

המרכז לקנייה ומחזור ברזל ואלומיניום

מחפשים קונה ברזל ואלומיניום? קניית אלומיניום עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו